Monday, August 22, 2011

begitu besar dugaanMu.

demi Mu aku bersujud dan sentiasa berdoa. demi Mu aku menahan segala dugaan yg Engkau berikan. demi Mu aku sanggup menahan tomahan yg diajukan pada diriku. demi Mu aku berjanji akan sentiasa memikirkan jalan yg Engkau berikan padaku adalah yg terbaik buatku.

namun sering kali aku mempersoalkan nya. bukan niatku untuk mempersoalkan dugaanMu ini. tapi aku buntu dan aku bingung. kenapa harus aku ? kenapa dugaan ini cukup berat untukku.

pun begitu, aku tahu setiap dugaan yg Engkau berikan padaku kerana Engkau menginkan ku lebih dekat padaMu..ampunkan lah segala dosa-dosa ku. berikan aku kemudahan di dlm kehidupan ku kelak. walaupun rezeki ku lambat berbanding rakan-rakan ku yg lain. namun aku redha..


p/s : aku sentiasa menunggu.

No comments:

Post a Comment