Sunday, May 29, 2011

saat hati mengatakan..





"Sekiranya kamu mencari pasangan hidup, carilah pasangan yang mampu untuk menjamin masa depan kamu, yang dapat memberikan kamu kebahagian, ketenangan dan perlindungan. Tetapi ingat, wang bukanlah segala-galanya."

seringkali diri ini di tanya mengapa aku memerlukan dirimu di dalam hidup mu.namun aku tidak menjawab.hanya sebaris kata yang mampu ku luahkan..i love you...
kini di saat ini,ketika taman hati ku dihiasi bunga-bungaan yang dilengkapkan dengan haruman seharum ciptaanNya,aku akan meluahkan segala persoalan yang terkubur di hatimu.kerna aku tak mampu untuk meluahkan...

aku memerlukan dirimu kerana aku ikhlas menyayangi mu untuk menyayangiku.aku tidak pernah terlintas untuk memiliki seorang lelaki seperti dirimu.sungguh,aku tidak pernah terfikir untuk memiliki seorang lelaki seperfect dirimu..mungkin dulu aku berfikir mungkin aku akan kelihatan hebat tanpa lelaki disisiku.mungkin diriku lebih menarik tanpa lelaki.

namun begitu,jauh disudut hati seorang wanita (err...wanita lagi) aku harus akur dengan pilihan hati ini.ini kerana Cinta tidak datang dipaksa-paksa.Cinta tidak juga datang kala kita mahukannya. Jika kita mahukan ia menjadi air, ia datang seperti api.jadi aku hanya mampu akur dan turut menyayangi dan disayangi.

kedatangan seorang lelaki dalam kehidupan seorang wanita seperti manusia kudung yang diberikan semula sebelah kakinya. Dia menyempurnakan kita.Namun, tidak kira semasyhuk mana sekalipun perkasihan dua jantina, selain perkara yang cantik-cantik dan molek-molek kita wanita, harus bersedia menerima kehodohan-kehodohan perhubungan.-credit by iluvislam

kini diri ini terasa sering disayangi.mungkin dulu aku tidak pernah dihargai sebegini.mungkin jua dulu aku tidak pernah memiliki kebahagiaan sebahagia kini..kini dirimu sering mengatakan dirimu memerlukan diri ini..tidak sanggup berpisah mungkin takut akan kehilangan diri ini..
dan aku jua turut berjanji,aku tidak akan pernah mensia-siakan kasih sayang mu..
and i will show you everyday that's you are my only one...thanks hafeez halim.you already officialy be mine..

p.s : So tell that someone that you love
Just what you're thinking of...

No comments:

Post a Comment